- GODMORGON

Hejhej! Idag är jag ovanligt morgonpigg. Men jag blev väldigt lättad när pappa kom in och väckte mig.. För jag drömde en liten mardröm hehe.. Gissa vad det var för mardröm då? Jag drömde att jag vaknade klockan 8, och så gick jag upp och duschade, sen så kollade jag på klockan när jag kom ut ur duschen, och då var klockan halv ett?! Då hade jag alltså försovit mig riktigt ordentligt. Och den kändes så himla verklig, för jag drömde att jag gick och tog på mig exakt dom kläderna som jag har bestämt att jag ska ha idag. Och när jag stod där och tog på mig mina byxor, då vaknade jag av pappa ''Rebecca! Dags att gå upp!''. Ni förstår inte hur lättad jag blev haha! Men jag somnade kvart över 10 igårkväll. Det är inte likt mig. Jag brukar sitta uppe till 12 liksom.. Det kändes som den långsammaste och längsta natten någonsin, för först så vaknade jag kl 1 på natten, sen vaknade jag igen vid halv 2, sen vaknade jag igen vid 3. Sen vaknade jag igen vid kvart över 3, sen vid 4, sen halv 7, och sen klockan 7 gick jag upp. Asso jag vaknade ju typ en halvtimma/en timma senare varje gång, fast det kändes som jag hade sovit i fleeeeera timmar. Det kändes askonstigt. Men jag sov ändå bra.

Jag börjar ju 9:10, så typ klockan 8 kan jag börja fixa mig. Så jag tänker kolla på tv eller något i typ en halvtimma. Fast jag har ju redan bestämt kläder, så det kommer gå fort att fixa sig. Men jag ska kolla på tv nu, och jag kommer kanske skriva i skolan. Kanske. Annars hörs vi efter skolan! Idag ska jag vara med Julia, Christian, och sen kommer det säkert vara några fler med. Men jaja. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0