- KVÄLL

Hejhej! Hur är det? Med mig är allt bra. Vid ungefär kvart över sju gick jag hem till Albin, och vi kollade lite på tv, snackade, spelade spel, käkade chips och choklad och hade det trevlans. Min pappa kom och hämtade mig klockan 10, så nu sitter jag här och har tråkigt och är trött..

Juste! Hade spanskaprov idag. Det gick super! Nu ska jag gå på toa (hehe) och sen kolla på någon film. Men ha det så bra så hörs vi imorgon igen. Puss på er

Omg omg omg omg omg omg omg. I'm in love! Asso kolla bara på dom. Så jävla fina! Ååh. Nu står det mellan dom här och dom gula conversen. Asso om jag får t.ex dom här i födelsedags present, då tänker jag fan köpa ett par gula för egna pengar. För asso seriöst, jag vill bara ha båda två! Men nu har jag sagt att jag önskar mig dom här i födelsedagspresent. Asså ååh jag hoppas jag får dom. OMG VA SNYGGA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0