- LISTA. HITTADE HOS ELUOCHELI.BLOGG.SE

senaste
1. Mening du sa : Stäng dörren efter dig
2. Personen du pratade med : Emelie
3. Du fick sms av : Ludvig
4. Du kramade : Erik

idag
5. Kläder : Svarta jeans med vitt linne och shorta.
6. Bättre än igår? Ja

Imorgon
7. Är det : Vet inte vilken dag det är idag :P
8. Planer : Vill träffa någon av mina tjejer.

Favorit
10. Nummer : 21
11. Färg : Svart och lila
12. Årstid : Sommar och höst (Vet inte varför jag älskar höst..)

Frågor & svar
13. Saknar du någon? Yes
14. Humör för tillfället: Vet inte
15. Det första du gjorde i morse : Somnade om :P
16. Vad åt du sist? En macka
17. Vad irriterar du dig på? Störda skitungar som behandlar folk som skit
19. Vem tänker du på just nu? Min ''kille''..
20. Tror du att personen tänker på dig med? NEJ.
21. Vart reste du sist? I Sverige: Gotland. Utomlands: Spanien.
22. Vad gjorde du igår kväll? Var på Q-lan
23. Liknar du din mamma eller pappa? Dom flesta tycker pappa
24. Ler du ofta? Vet inte :P
25.Välj en ( kärlek,skönhet,kreativitet) kärlek

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Yes
27. I vems säng sov du inatt? Min
28. Vilken färg har din tröja? Mörkblå

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Yes
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Yes
31. Gråter du när du skadar dig? Om det gör riktigt jävla ont, så yes.

Lycka
32. Är du en glad person? Yes.
33. vad gör dig glad? Mina vänner!
34. Önskar du att du var lyckligare? Yes.
36. Kan musik göra dig glad? Ibland

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ? Yes.
38. Har du någonsin sagt " jag älskar dig" och menat de? Yes.
39. Har du en flick/pojkvän? Vet inte. Typ.
40. Är du nöjd med det? Vet inte..
41. Är du kär? aa...

Hat
42. Vem hatar du verkligen? Behöver inte säga det här.
43. gjort en hat-lista? Yes. Fast det var många år sen :P
44. Är du en mobbare? No.
45. har du vart så arg på någon/något så du börjat gråta? Om jag har..
46. Har du blivit sviken någon gång? Orkar inte räkna hur många gånger..

Skolan
47. Gillar du skolan? Ibland. Men hatar den för det mesta
51. sämsta ämne? Matte typ..
49. Har du spytt i skolan någon gång? Nä, aldrig.
50.Är skolmaten god? Min skolmat är helt ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0