- LÖRDAG

Hejhej. Okej, det är inte lördag längre, det är söndag. Ha-ha! Men Julia sov här fredag-lördag och när vi vaknade på morgonen satte vi oss och jobbade 3 timmar och tjänade pengar. Efter det så duschade jag och fixade mig jättefort, och så sprang jag upp till Albin och där spelade vi spel, satt vid datorn, läste i hans Michael Jackson böcker och käkade en jättegod middag. Men han skulle spela match, så jag gick hem igen vid halv 6. Och då träffade jag dom andra tjejerna senare. Vi drog till Q-lan och typ bara hängde där haha. Vi snackade med en tjej som jobbar där och vi bestämde att vi skulle träna på torsdag. Vi ska ha fys alltså. Ska bli kul! Och det ska vi ha varje torsdag dåra. Men sen så gick vi hem till Jessica. Siri, Julia och Naomi satt i Jessicas rum och gjorde något, och jag och Jessica satt och snackade med Jessicas mamma och syster. Det var trevligt. Sen gick jag hem, och när jag kom satte jag mig och kollade på New moon. Det var jättedålig bild på min tv, så det gick lite sådär..

Imorgon ska jag jobba i typ 3-4 timmar och efter det vet jag inte vad jag ska göra. Jag ska typ duscha och sånt. Det blir en sån där ta-hand-om-sig-själv-dag. Alltså: Jobba, duscha, göra lite matte, måla naglarna och sånt. Men nu är jag superduper trött så nu ska jag gå och lägga mig. Ha det bra, så hörs vi imorgon. Puss på er och godnatt

Den här låten går jag och Albin alltid runt och sjunger på, haha! Fan vad kul det är. En dag så kom Albin till skolan och sjöng på den här och jag undrade ju såklart lite grann vad det där var för låt?.. För vem kommer på en sån här låt? Haha! Och så visade han mig den, och efter det så går jag runt likadant nu och sjunger på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0