- ROLIG LISTA

Ta fram din mobil.
Vem ringde du till senast? Pappa
Vem ringde senast dig? Tobias
Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS? Vad gör du nu då? <3

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS? Julia älskling

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS? Haha fett trist :P <3

Vad står det i ditt 6:e skickade sms? Yes <3
Har du några utkast? Nej
Vad är ditt rekord i snake? Vet inte, har inte på min mobil

Vem ringde dig näst senast? Mamma
Vad står det i dina påminnelser? Inget


MSN;
Hur många har du online? 27 hehe..
Vad heter du på msn? RK '
Vem är snyggast på din msn som är online? Siri såklart?! :O

Vem är töntigast på hela din msn? Vete fan
Vem skrev du senast till? Siri


MOBIL;
Hur många kontakter har du? MÅNGA
Beskriv den sjunde kontakten? Andrea, en riktigt schyst brud!
Vad står det på ditt senast sms? Berätta allt!
Vad är ditt mobil nummer? Haha, glöm..

Vad har du för mobil kort? Comviq
Vilket språk är det på din mobil? Svenska


DIG;
Hur gammal är du? 13. Fyller 14 den 22 februari
Lång eller kort? Lång
Brunett eller blondin? Brunett. Är egentligen blondin
Är du singel? Nope.
Gillar du någon? Ja.


 

JA/NEJ;
Kär: Yes
hungrig: Nää

snackar på msn: yes
har druckit något på den sista timme: yes
smsat så du har fått ont i tummarna: aa haha!
ringt någon och sagt att du har känslor för han/hon: Ja. Fast bara till Albin.
kan annat språk än svenska: yes
sagt till någon som du inte känner att han/hon är ful: yes
Nån på din msn som är as kaxig: njaa..
Kan du hans/hennes namn: njaa..
älskar du din mamma: yes!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? haha yes
Har du sett din bästa vän gråta? aa :(
Vilka vitaminer åt du när du va liten? Vete fan

Vad åt du senast? Glass
Har du fått någon komplimang idag? Yes. Att jag är finast.
Är du polare med grannarna? ja..
Vilka språk talar din mamma/fostermamma? Svenska
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Hahahaha jag kommer inte ihåg
Har du äggat ngn? Nä, men det skulle va skitkul :P
Har du täckt någons hus med toalettpapper: nope

Suger det här? yes haha :P
Har du varit på stranden? yes
Minns du din/dina musiklärares namn? Yes
Hur bra är din syn? Bra
Har du varit på ett party? ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? NEJ! bara om dom inte äter upp mig
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? Har ingen bror
Har du varit utomlands? yes
Har du sett din bästa vän naken? näe
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Kommer inte ihåg
Var är dina syskon just nu? Hemma
Vad var den senaste drömmen du minns? En mardröm!
Vilken tid gick du upp i morse? Kl 7
Vad ska du göra i helgen? VARA MED VÄNNER och säkert träffa Albin nån gång hoppas jag.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Hur e de o så i skolan ? <3
När va du riktigt sjuk senast? Kommer inte ihåg, det va riktigt länge sen jag va sjuk
Vem är den senaste kändisen du tog på? Haha minns inte
Vad finns i din bakficka? Inget.

Har du färglinser? Nope

Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov som en gris
Vad är det första du gör på morgonen? Ligger och FÖRSÖKER gå upp..
Vad ska du göra efter det här? Städa mitt rum.
hade du en bra kväll igår? Jadå
favorit dryck på morgonen? OBOY! Alltid!
när brukar du gå och lägga dig? vid 10-11
är du blyg? Nja.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte.
har du spytt offentligt? Nope
vad skulle du göra om du vore en tjej/kille för en dag? Vill inte va kille..
är du nöjd med ditt liv? Nja. Det skulle kunna va bättre
kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? Aa, Rebecca.
är du bortskämd? Näe..
du heter: Rebecca
smeknamn: Becka
låt just nu: Många
vem behöver du mest just nu? Albin.
vad tror folk om dig? Har inte en aning

stämmer det? Inte ryktena eller skitsnacket.
vad får du oftast komplimanger för? Ögon.
vad säger du för att imponera på någon? Brukar aldrig lyckas imponera på någon, hehe.. Jag är inte så intressant om man säger så..
hur imponerar man på dig? Va schyst, va söt såklart också! Och massa annat.
brukar du skratta för dig själv? Haha vetefan
vad står det i ditt senast inkomna SMS? Vill du prata om det? <3
vart bor du? Solna
trivs du där? Jadå!

äger du några converse? Haha yes :D
festar du mycket? Nja..
sprit, cider, vin eller öl? Cider!
har du haft sex idag? Haha nej
nästa mål i ditt liv? Bestämma mig för vad jag vill göra, och få ordning på min fula kropp..

hur svarar du i telefonen? Hallå?
vem ringde du senaste? Fortfarande pappa
antal timmar sömn inatt? typ 7 eller 8
sov du ensam? Ja.
tycker du om din pappa? Jaa
brukar du komma i tid? Aa
när blev du fotad senast? Vet inte hehe
hur känner du dig idag? Helt slut.
vanligaste färg på dina kläder? Svart eller lila.

är du smart? Vet inte :P

Har du blivit dumpad? Nej
Har du blivit sårad? Om jag har..
Har du dumpat någon? Ja.
Är du en bra partner? Jag vet inte, fråga Albin :P
Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Haha vet inte :P Ingen vill ragga på mig
Har du någon beundrare? vet ej
Har du varit kär i flera samtidigt? nej. Inte KÄR, men har gillat.
sårat någon allvarligt? inte en aning.
e du beskriva dig själv som partner? Va?..
du vill ha någon, vad gör du? visar det.
ningsrepliken? Jag vet inte
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Vet inte.
viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? ALBIN
Är du gift i framtiden? Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0