- SISTA LOVDAGEN.. :'(

Hellu! Hur mår ni? Själv mår jag bra, är bara supertrött.. Julia sov här inatt. Naomi fick inte sova över, så det blev bara jag och Julia. Vi snackade i telefon med Simon typ hela natten hahaa. Vi bestämde oss för att vakna klockan 11, så inte vi låg och sov till 1 liksom.. Men vi vaknade 12 istället hehe! Men nu gick Julia hem till sig och skulle plugga lite, så jag kommer vara själv i nån timma kanske. Om typ en timme ska jag, Julia och Christian vara med varandra. Ska bli riktigt kul, det var så länge sen vi träffade Christian! Vi har saknat dig bebis. Men jag ska kanske börja välja kläder och så.. Julia sa att hon skulle bli klar om kanske en halvtimme eller en timme. Och hon gick vid 1, så hon kanske är klar snart. Puss / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0