- HEMMA

Asso seriöst, innan var mitt liv mycket bättre. Innan den här fucking äckliga fredagen. Bara efter en jävla äcklig fredag, så är hela mitt liv fan förändrat. Jag kan inte umgås med mina vänner längre, som jag kunde göra innan. Nu kan jag inte det? Asso fuck. FUCK.

Förlåt att jag är sur, men asso jag pallar inte riktigt med den här skiten. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer. Jag går runt i skolan och ser mina vänner, asso det är sjukt jobbigt. Åååh. Men idag så var jag rätt ledsen för allt som hänt, och då samma dag så börjar jag bråka med min pojkvän, och ja.. Skitjobbigt. Men iallafall, jag och Albin gick hem till mig och snackade lite, sen skulle han gå hem. Och då käkade jag middag med min familj. Nu ska jag duscha, sen vet jag inte riktigt. Ha tråkigt, för jag har ju knappt några vänner kvar att prata med. Usch.

Men nu ska jag hoppa in i duschen. Puss
(Verkligen förlåt för att jag är ledsen och sur, men asso allt det här är skit. Jag kommer inte sluta vara såhär förrän allt ordnar sig. Och jag säger bara en sak, det här är inte slut)


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag finns här, det vetu!

2010-01-18 @ 18:27:16
URL: http://julialundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0