- TISDAGEN DEN 5 JANUARI 2010

Hej! Hur mår ni? Med mig är allt bara bra. Idag ska jag träffa mina tjejer igen. Vet inte riktigt vad vi ska göra.. Vi hittar väl på något roligt. Jag vaknade för typ en kvart sen, min lillasyster kom in och väckte mig. Asso jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. Jo! Jag kan skriva om hur mycket jag saknar mitt blonda hår. Haha! Men vet ni vad jag ska göra? Om nån månad ska jag lägga i ljusbruna slingor i håret, så det blir myclet ljusare. För då ser man inte min utväxt lika mycket hehe.. Nej men när jag gick till frissan, då sa hon ''Tonade du eller färgade du?'' Jag sa ''Jag tonade. Det stog det på paketet'' Då sa hon ''Nej, det här är färg. Men dom lurar jätte, jättemycket. Det står toning, fast det är färg'' Typiskt.. Så ja, det betyder att jag får mitt blonda hår tillbaka när det har växt ut helt. Och jag vill inte gå runt och ha halva håret blond, och andra halvan brunt. Så jag tänker lägga i ljusbruna slingor, för då syns inte min utväxt så mycket. Man lägger liksom inte märke till den då. Så jag hoppas det blir bra..
Saknar mitt blonda hår :'(
Innan:

Nu:


Kommentarer
Postat av: Anonym

du passar mer i brunt

2010-01-05 @ 12:28:41
Postat av: Rebecca

Tycker du? Det tycker inte jag haha :)

2010-01-05 @ 12:48:19
URL: http://beciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0