- TORSDAG

Hejhej! Hur mår ni? Själv är allt bra. Idag har jag varit i skolan. Slutade efter lunch, så jag och Albin drog till Solna c och 4 saker följde med mig hem. En klocka, en ram och två tröjor. Men efter det så gick jag och Albin hem till mig, och vi spelade pingis och hade kul. Sen gick Albin hem, då tog jag det lugnt hemma ett tag, sen så började jag packa väskan för jag och mina kompisar skulle träna, men ingen skulle tydligen dit.. Och jag ville inte gå helt ensam, så jag hoppade över den dåra. Men då hoppade jag in i en dusch, sen pluggade jag spanska för vi har förhör imorgon. Sen spelade jag lite pingis med min mamma, och sen gick jag upp till mina kusiner och kollade på Robinson med dom. Kulkul! Men här är alla saker jag köpte idag:
1. En långärmad svart tröja. En väldigt tunn. H&M 99 kr

2. Den andra tröjan. Den har lite kortare armar. H&M 99 kr

3. En snygg klocka. Eden 39 kr

4. En ram som jag ska ha någon fin bild i. Eden 19 kr

Ja det var allt. Det här blir det sista inlägget idag, ska sova snart. Men vi hörs imorgon! Puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg ääälskar den tröjan med lite kortare ärmar!!!!!!!!!!

2010-01-29 @ 18:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0