- YEEEEEEESS!

Nu ska jag äntligen få lägga i slingor i mitt hår och få bort den här fula hårfärgen. Okej, den är inte ful, men jag passar inte i det (tycker jag iallafall) och jag hatar min dumma utväxt. Men nu ska den bort mohaha! Det är iförsig ett tag kvar men jag ska klippa mig den 18 feb. 4 dagar innan jag fyller år, hihi! Men nu ska jag gå ut och vara lite social mot min kusin och hennes mamma som är här. Ha det bra!

Här var jag blond. Och hade lugg. Såhär vill jag ha det igen. Fast nu kommer det ju inte bli blond direkt.. Mer ljusbrunt.

Nu, mörkt hår och lång lugg.
Jag trivdes verkligen i mörkt hår, men jag vill inte ha såhär på sommaren och jag vill inte ha halva håret blond och halva håret brunt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0