- Fyfan

Alltså jag hatar, verkligen bokstavligen HATAR människor som är så himla själviska. Och jag hatar människor som visar att dom inte bryr sig om en. Jag har varit med om det. Mååånga gånger. Är så sjukt trött på det och på dom personerna. Dom säger att dom älskar mig och att dom bryr sig om mig, sen visar som något helt annat. Det är så sjukt dåligt. Alltså om dom bara tänker gå runt och göra så jag mår dåligt och slösar på min tid, då kan dom helt och hållet glömma mig. Dom kan bokstavligen glömma mig, för då kommer jag inte finnas kvar i deras liv längre. Det kan dom personerna verkligen räkna med. Jag hatar när jag bara måste göra allt, men den andra bara sitter där och gör absolut ingenting. Jag hatar såna personer som förväntar sig att en person ska göra allt åt dom. Och sen när man säger åt dom att den andra personen också kan göra saker ibland också, då flippar dom ut totalt. Fyfan, jag är dödligt allergis mot såna personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0