- Girlsnight!

Hellu på er. Jag har nyss bestämt med Julia att hon och jag ska sova över hos Mathilda. Så det ska bli mysigt med en liten tjejkväll med dom. Vid kl 21:00 ungefär ska jag gå och möta Julia, och då ska vi gå till torget och köpa candyyy! Sedan åker vi vidare till Mathilda. Jag kanske skriver där, inte säkert, men kanske.

Imorgon är det final i melodifestivalen! Då ska en familj som min familj är bra vänner med komma hit. Vi ska äta middag tillsammans, äta massor av godis och läsk och kolla på finalen. Det ska bli riktigt intressant att se vem det blir som tar hem hela skiten.

Men ha en bra fredagskväll, jag ska iallafall ha en supermysig kväll. DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0