- Hitta på Siris blogg.

Älskar att göra såna här test! Tog den från www.sirigranath.blogg.se . Kolla in hennes blogg, den är grym.
Är kär i någon - ja
Tycker att sommaren borde komma nu - Ja förfan
Hatar du kärlek - Jag gillar kärleken när den är bra. Ibland kan det gå upp och ner
Känt mig som ett as - ja faktiskt..
Gillat någon så att det gör ont - yes
Är höjdrädd - nä, faktiskt inte :)
Gjort dig själv illa - typ en gång
Kysst dig själv i en spegel - haha aa
Förlorat någon du älskade - ja
Velat dö - ja
Lyssnat på samma låt en hel natt - japp
Ätit godis istället för att gråta -
Skrikit hora/bög till någon - aa
Hatar värme - nej förfan!
Har skrivit på någons arm - japp
Har dissat någon som ringt på din mobil - jaa
Varit otrogen - nej!
Har hatat någon som du egentligen älskar - ja..
Har ångrat dig - många gånger
Varit svartsjuk - ja
Hoppat omkring på stan
- ja
Har hatat dina föräldrar - ja, eller jag kände så då, men egentligen hatar jag ju inte dom!
Hatar din kropp och ditt utseende - aa, usch.
Skrikit dig hes av panik - jaa
Har skrattat så du gråtit - haha jaadå
Sprungit och gråtit samtidigt -
aa
Slängt porslin i väggen -
Skulle kunna dö för någon - ja
Har ett smeknamn - aa, flera stycken haha
Hånglat på tunnelbanan/bussen - ja
Vaknat av att du gråter - ja
Har gråtit i någon du älskar's närvaro - många gånger
Kysser med öppna ögon - nej haha
Har gråtit av lycka - ja :)
Har bra självförtroende - nja, jag vet inte.
Faller nästan alltid för fel personer - näe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0