- Kväll

Hejhej. Förlåt för att jag knappt skrivit något idag. Men jag har varit i skolan dåra, skittråkigt.. Och sen gick jag till dansen och det var skitkul! Efter dansen gick jag hem och hade tänkt käka middag med min familj, men när jag kom hem så var det ingen hemma. Så jag ringde upp mamma och frågade vart alla var, då sa hon att hela familjen hade åkt till stan och käkat, utan mig. Trevligt! :) Så jag fick käka själv. Sen så gick jag till Q-lan och där vare musikcafé. Trevlans var det. Sen så gick jag och mina kompisar bara runt ute och gjorde ingenting, så då gick jag hem. Nu sitter jag här och käkar mackor. Är så sjukt hungrig haha! Men jag ska nog börja göra mig i ordning för kvällen och så. Jag skriver godnatt senare. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0