- Lördag

Hejhej! Hur mår ni? Jag mår bra. Är bara supermätt, haha. Jag och min syster käkade värsta frukosten. Iallafall jag, hehe. Nu på morgonen har jag och min syster kollat på film. Jag vet inte vad jag ska göra idag... Jag tror jag snart ska gå ut och gå en promenad för mig själv. Det här kanske låter konstigt och sjukt tråkigt, men jag måste faktiskt plugga också. Så jag ska göra det en liten stund idag. Men nu ska jag klä på mig kläder och sen gå ut på en promenad. Jag skriver senare. Puss

Älskling vart är du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej är det där din lillebror? Ni lknar varandra

2010-03-08 @ 12:47:02
Postat av: Rebecca

visst är vi söta?

2010-03-08 @ 18:00:58
URL: http://beciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0