- Måndag

Hejhej. Idag har jag varit i skolan. Först åkte ju jag och halva min klass till något ställe, det var faktiskt roligt! Jag ska väl snart käka middag och sen ska jag jobba och tjäna pengaaar. Men vi hörs om ett tag igen.

Rebecca i min klass.

Lilla Karim

Jag och min broor.

Jag och Tobiiias.

Tobi.

Siri och Tobi.

Karim Ibrahimovic och Rebeckham!

Me and my brother!

haha jag och Tobi igen

Tvillingbror.

Min klass.

Tobi och jag

Rööövbert haha!

Haha rövbert igen.

HAPPYFACE! :D

Råfisk och indian. Haha, bara vi som fattar.

Och herr nilsson och lilla gubben hahaha!

My boys.

Robert haha.

Jag och mina killar haha.

Hahaha

Jag och Siri

Tobias min bror.

Ojojoj vi är så tunga.

<3

Jag och Siri.

När vi kommit tillbaka från det där stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0