- Måndagkväll

Hellou! Hur är det? Jag kom hem för en stund sen. Idag har jag varit i stan med Siri och Philippa, där käkade vi på donken och kollade i affärer. Efter ett tag åkte vi hem, och då mötte vi Jessica på torget. Då åkte vi fyra till Mörby centrum och där kollade vi i lite affärer, sen åkte vi hem igen. Då gick vi hem till Jessica. Där kollade vi på en film, och typ flummade jättemycket haha. Sen åkte vi hem till Siri, och sen gick vi till hemköp och köpte massa mat, sen gick vi hem till Siri igen och där lagade vi en god middag. Tacos! Mums. Och så hade vi köpt gottgott också, för vi skulle se en skräckfilm. Den var riktigt äcklig. Man fick panik när man satt där och kollade på den. When a stranger calls. Fyfan. Och den är så himla verklig också, det är liksom en sån sak som kan hända. Skitäckligt. Men sen åkte jag hem. Så har min dag sett ut. Imorgon ska jag kanske åka till stan snabbt och köpa en tröja. Men senare på kvällen ska jag träffa mina underbara vänner.

Men ska gå nu. Skriver ett godnattinlägg sen. Puss på er

Jag och Tobias i höstas. Brother<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0