- Plugg.

Hellu. Jag har suttit här vid datorn ett tag nu och har bara slöat. Nu ska jag ta tag i mitt rum, det ser hemskt ut. Det var för att jag mådde superdåligt idag i skolan, så jag gick hem vid typ 1, och då bytte jag om, och kastade ner alla saker som låg i min säng ner på golvet, så det är typ fullt med saker på hela mitt golv. Så då la jag mig och sov, vaknade igen ungefär halv 4 av att min pojkvän väckte mig. Vi kollade på film och pratade.

Men efter jag har städat mitt rum ska jag plugga, och efter det ska jag hoppa in i en dusch. Jag längtar så sjukt mycket till imorgon! För då har vi idrott. Haha vet inte varför jag skrev det (?). Jag bara längtar till det skitmycket, och var bara tvungen att skriva det...? :S

Jajja, men jag skriver efter jag har duschat. Eller kanske innan, vi får se. Puss och kram

Saknar :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0