- Riktigt seg dag

Idag har jag BARA slappat och varit hemma. Bokstavligen BARA varit slö och dagen har gått sjukt segt. Jag var i skolan, slutade klockan 12. Så jag käkade lunch i skolan och sen gick jag hem. När jag kom hem städade jag mitt rum, la mig i soffan och somnade. Jag vaknade av att det ringde på dörren, då var det min pojkvän Albin som kom dit. Vi kollade på film och pratade, sen gick han hem. Då gjorde jag matte och efter det läste jag ut en bok jag höll på att läsa. Under typ 2 timmar läste jag en halv bok. Sen somnade jag igen och sov i typ en halvtimme. Nu ska jag sitta här en stund kanske, sen ska jag göra te och kolla på film.

Imorgon ska jag va i skolan som vanligt, sen ska jag dansa och sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. Det får vi se. Men nu ska jag gå. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0