- Sista lovdagen

Asså nej, jag vill inte att det ska vara skola imorgon. Mitt lov har varit bra, så jag vill att det ska fortsätta. Har haft det jättekul med mina vänner och jag kommer inte glömma det här lovet, aldrig. Jag har tagit många olika beslut under det här lovet, har hängt med vänner, dock inte träffat min pojkvän nån gång... Jag har träffat släkten och haft det kul. Har ni haft ett bra lov?

Nu idag ska jag plugga lite. Jag ska också gå ut i solen och ta en liten kort promenad, det behöver jag, komma ut i solen lite. Just nu sitter jag här vid datorn och dricker te. Ska sitta här en stund till, sen måste jag börja plugga. Jag ligger lite efter...

Jag och julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0