- Skola

Här är bilder från skolan igår.

Från vänster: Rebecca, Siri, jag och min bror Tobias.

Jag och Tobias <3

Jag och Siri. Och sen ser man Karims hand där också... :P

Jag och Albin

Åsa, jag och Siri

Jesper, Robert och Karim. Haha mina små bögar! :)

Jag och Tobias. Love u brother <3

Tobaaajs! Alltså Tobias heheh

Rebecca i min klass. Och mitt lilla knä haha ^^

Grabbarna grus!

Haha skiiitsöt

Jesper och Rövbert. (Robert till dom som inte fattar)

Jag, Siri, Jesper och Robert.

Balla gänget!

Hahahahah Rooobert!

All my boys! :)

Me and my twin brother.

Du är min bästavän brorsan!

Albin, jag och Tobias.

Albin, jag och Tobajs.

Vi är fett cooola! (Tycker vi, hehe..)

Albin, jag och min broder.

Jag och Tobiaaas

Syskonen Göhlsson. (Göhle+karlsson=Göhlsson)

Jag, Tobias och Albin

Jag och bror!

Jag, Tobias, Rebecca, Nora och Bastian.

Jag och Tobi.

Jag, Mimmi, Rebecca och Nora

Jag, Rebecca, Maria och Siri

Rebecca, Maria, Siri, jag och Tobi.

Tobi och jag.

Tobi och jag.
Ja, det var alla bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0