- Söndag

Hejhej. Hann knappt skriva något igår, jag hade så roligt med mina tjejer. Först så gick jag upp till mina kusiner, och min kusin Jessica var ju såklart också där då. Vi käkade tacos med släkten och sen åkte jag och Jessica till frösunda och träffade Philippa och Siri. Vi hängde runt lite i frösunda sen så åkte vi runt på massa andra ställen. Först åkte vi till brommaplan, haha vet faktiskt inte varför. Där träffade vi roliga människor och det här blir ett minne för livet asså, skitkul var det! Efter ett tag åkte vi hem till mig dåra och hade skitkul där också.

Just nu är jag jättetrött, sov inte mycket inatt. Somnade halv 8 på morgonen... Tummen upp! Jag har nyss städat mitt rum och snart ska jag sätta mig och plugga. Men innan det ska jag visa bilder på kläderna jag köpte igår. Så jag ska ta bilder nu och så får ni se dom snart. Love
Här har ni iallafall lite bilder från igårkväll.

Philippa, Siri, Jessica och jag.

Philippa, Siri, Jessica och jag.

Siri, Philippa och jag.

Siri, Philippa och jag.

Haha jag typ klockan 4 när vi bestämde oss för att sova, men vi var vakna i typ 3 ½ timma till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0