- Söndag

Hellu. Hur mår ni? Själv mår jag sådär, är jättetrött. Efter jag varit i kyrkan gick jag och min familj hem till Jessicas familj och fikade. När jag kom hem la jag mig och kollade på en film och sen satte mig här. Ungefär klockan 4 ska jag, Jessica och Mathilda åka till kista och kolla i lite affärer. Innan jag åker dit måste jag plugga. När jag kommer hem ska jag jobba och tjäna pengar! :)
Ni vet ju att jag är bokstavligen KÄR i Converse. Här har ni några Converse som jag tycker är skitsnygga. Jag har ett par vita med lågt skaft, ett par svarta med högt skaft, blåa med högt skaft, gula med högt skaft, vita med högt skaft och text på, och ett par lila med tunn sula. Nästa färg jag ska köpa är antingen beiga Converse eller dom här rosa. Eller någon annan färg, det finns tusentals fina färger! :D

Inte ljusrosa, inte mörkrosa, utan där emellan. Fint! :)

Tycker dom här var skiiitballa!

Har alltid älskat beiga. Har bara inte hittat dom nånstans :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0