- Tråkig blogg...

Om jag ska vara ärlig så tycker jag själv att jag har en sjukt tråkig blogg. Fast jag vet inte vad jag ska göra för att den ska bli roligare. Vad tycker ni att jag ska skriva om lite mer? Jag tycker själv att jag är för dålig på att ta bilder och jag skriver för sällan, jag borde skriva oftare. Det ska jag bli mycket bättre på. För jag har en väldigt bra kamera, så vet faktiskt inte själv varför jag knappt tar några bilder, och jag sitter ofta vid datorn. Då kan jag ju skriva oftare. Men jag ska tänka på det!

Jag, min familj och ett par kompisar ska ju åka till Grekland i sommar, den 11 juni. Fyfan vad jag längtar! När man går in på www.febbs.se och på www.kenzas.se och ser alla bilder på när dom är utomlands blir man så avundsjuk. Jag är så trött på den här snön och vintern. Är så himla glad att det börjar bli sol mycket oftare nu och att det har blivit lite varmare. Är trött på allt mörker.

Haha fråga mig inte, lite randombild sådär... Ida, jag och Julia

Julia och jag

Skolavslutningen, Philippa och Jesper. Underbara vänner <3

Jag på Gotland.

Jag och mina systrar i somras.

Jag och Mathilda en sommarkväll.

Jag och Albin i somras.

Jag och Albin typ dagen innan skolan började igen.

Jag och Julia i somras.

HAHA min lillasyster i somras.

Midsommar.

På Gotland.

På Gotland.
SNÄLLA SOMMAR KOM SNART!

Kommentarer
Postat av: Philippa

Du är också underbar. I love you!

2010-03-31 @ 08:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0