- You are really good at that game I don't wanna play.

Hellu. Jag hade ju spanskaprov idag, det gick bra. Efter skolan gick jag, Tobias och Albin hem till mig och käkade kladdkaka (haha tjockisar) och sen åkte jag till solna centrum. Jag vill hitta ett par jeans som har mycker detaljer och sånt, typ dragkedjor, hål, sömmar, lappar och sånt. Men när jag kom hem käkade jag middag med min familj och sen satte jag mig här. Nu ska jag städa mitt rum, sen duscha och sen plugga. IDAG kommer min lärare och säger att vi ska ha prov imorgon... Najs asså.. Så ja, jag måste sitta och plugga idag igen.

Så himla skönt vi får påsklov imorgon, har längtat som fan asså. Jag ska väl för det mesta vara med vänner, jobba och tjäna pengar, käka mycket gottgott och bara chilla och leva livet. Men vi hörs om ett litet tag igen. Love

HAHA en liten random bild på mig och julia <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Så klockren bild haha! Saknar dig!!

2010-03-31 @ 20:04:22
Postat av: Rebecca

Saknar dig med gumman

2010-03-31 @ 20:21:34
URL: http://beciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0