- You make me feel alive.

Hejhej. Jullan sov ju här inatt. Vi kom hem vid typ 00:15 igår, men precis när vi gått in i mitt rum och satt på oss pyjamas, blev vi båda sugna på godis thaha. Så vi fick skjuss av Jullans systers kille till statiol och där köpte vi godis. Sen så fick vi skjuss hem igen. Och när vi kom hem satte vi oss en luten stund vid datorn, snackade i telefon med folk, käkade godis, drack läsk och tog bilder. Vi somnade runt tre tror jag. Sen vaknade vi klockan nio idag, av värsta hemska ljudet utanför mitt fönster. Det var någon himla traktor som lät jättemycket. Men vi somnade igen vid typ tio, och sen vaknade vi igen klockan tolv.

Julia drog hem vid typ halv ett, då satte jag mig här. Nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag hoppa in i en dusch. Nu på dagen ska jag träffa kompisar tror jag. Men vi hörs efter jag har duschat. Love


Såhär såg jag ut igår.

Påväg till bussen när vi skulle dra hem.

Jag och Jullan igår.

Jag och Jullan.

Thahaha!

Jullan pullan.

Thaha usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0